środa, 2 listopada 2016

A new beginning

Hej! Chyba nie muszę mówić co będzie tematem przewodnim tego bloga? ;) Po tytule każdy powinien się domyślić,że chodzi o...książki! Kto zgadł ręka do góry. Z uwagi na to,że dużo czytam zdecydowałam się na stworzenie bloga o takiej tematyce,myślę,że to dość dobry pomysł. Wiem,że jest masa podobnych stron i blogów,gdzie możecie znaleźć recenzje książek, warto poczytać więcej opinii zanim się sięgnie po daną książkę.
Na razie mam zamiar posty dodawać w weekendy,bo z uwagi na to,że studiuje, w tygodniu nie mam tyle czasu na bloga,który zabiera naprawdę sporo czasu. Wiem,bo to nie jest mój pierwszy blog. Od kilku lat prowadzę bloga o tematyce lifestyle,ale o tym może kiedy indziej.
Mam nadzieję,że będziecie tu zaglądać.
Najbliższa recenzja pojawi się w ten weekend!

























Do  zobaczenia!
B.

2 komentarze:

  1. Kiedy wybieram sobie książkę zawsze jako pierwsze oceniam okładkę, potem opis. Jeśli opis mi się spodoba po prostu biorę ja do koszyka i idziemy razem dumnie przez sklep do kasy. Nigdy nie sugerowalam się opinia innych jeśli chodzi o książki, które czytam. Ale na bloga zajrzę, zapowiada się ciekawie :) www.ka-karmelizovana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać książki! Traktuje je jak swoje drugie życie. Blog zaczyna sie bardzo intrygująco. Czekam na pierwszą opinię!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://julia-pisze-blogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń