niedziela, 5 stycznia 2020

Tylko jedno kłamstwo

Ja i systematyczność bardzo się nie lubimy, dlatego kiedy przypadkiem się spotykamy nawet na siebie nie zerkniemy. Każdy szybko odchodzi w swoją stronę. Nie mam pojęcia jak naprawić tą relacje. Następnym razem gdy na siebie wpadniemy, postaram się chociaż powiedzieć głupie "cześć". Zawsze to jakiś początek.

Od czasu ostatniego posta przeczytałam bardzo dużo książek, zważywszy na to,że ostatni wpis był 2 marca 2017, a dziś mamy rok 2020. No cóż mogę powiedzieć? Takie jest życie? Nie wiem czy to zdanie nadaje się do tej sytuacji.

Chciałam dziś polecić książkę, którą czytałam jakiś czas temu. 'Tylko jedno kłamstwo' Kathryn Croft. Polecam fanom kryminałów i thrillerów psychologicznych. Ja bardzo lubię takie gatunki, a tą książkę pochłonęłam w jeden dzień, w sumie nawet nie dzień a kilka godzin! Dawno żadna książka mnie tak nie wciągnęła, dlatego gdy ją skończyłam, trochę żałowałam,że tak szybko mi poszło,haha. Też tak macie po dobrych książkach? Książka tak trzyma w napięciu, że po przeczytaniu jednego rozdziału koniecznie trzeba przeczytać następny i jeszcze kolejny, aż w końcu jak uda Ci się oderwać na chwile i spojrzysz na zegarek okazuję się, że jest 3 w nocy, Ty za parę godzin wstajesz.

Może tak w skrócie powiem o czym jest książka, oczywiście nie wdając się w szczegóły. A otóż! Głowna postać Tara Logan pewnego ranka budzi się w łóżku swojego sąsiada, jak później odkrywa - martwego sąsiada. Tara oczywiście nie pamięta nic a nic z poprzedniego wieczoru, jednak jest pewna,że to nie ona zabiła mężczyznę. Przerażona ucieka z miejsca przestępstwa nic nikomu nie mówiąc. Wraz z postępującym śledztwem wychodzą na jaw nowe fakty dotyczące jej rodziny,  problematycznej córki jak i sekrety męża. Jedno kłamstwo prowadzi do kolejnych. Nie wiadomo kto mówi prawdę, komu można wierzyć? Nie chce spojlerować, ale muszę powiedzieć, że zaskoczyło mnie zakończenie. To jedna z nielicznych książek, której takiej końcówki się nie spodziewałam, to kim okazał się być zabójca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz